Love Report

Aim: To study the time of somebody fall in love and fall out of love.
Problem Statement: How does the time of somebody fall in love and fall out of love.
Hypothesis: The longer time of somebody fall in love, the longer time of somebody fall out of love.
Manipulated Variable: The time somebody fall in love.
Responding Variable: The time somebody fall out of love.
Fixed Variable: --
Materials and Apparatus: A true heart.
Technique: --
Procedure: --
Result:--
Discussion:--
Conclusion: The hypothesis is acceptable. The longer time of somebody fall in love, the longer time of somebody fall out of love.

最终想表达的..
你要用你开始那段恋爱的时间来忘记那一段已被遗弃的恋爱~
呵~
看过这么多故事我所做出的结论~

这就是我们这个年纪一定会面对的问题吗??
厚..我身边的人都在谈他们的感情问题..
erm..
对于这个话题..
我懒得发表~~


我的朋友啊..
好好照顾你自己;保护你自己..
人心险恶..
在现今这种连父母都会出卖自己的社会..
更何况是那种只认识不到24小时的人..
有些事..是你不能预测的..
但真正危险来的时候..
谁都不想有那种结果..
有时太信任别人..也是一种灾难..
天有不测之风云,人有旦夕之祸福..
我只能说..请小心の..好好の..照顾好;保护好你自己..
身为一个朋友..我能说的就这么说..
不要三心二意..
尽然已经决定他是你的了..
干嘛还奢望别人的爱呢..
人就是这样..永远改不了贪婪的恶习..
自己..何尝不是呢..
haiz~

永远奢望更多的爱..更多的呵护..不是吗..
真是自相矛盾!!
我们只是渺小无力的人类..



太过要好也是一种摩擦..

因为..
太过了解..

就像伊卡洛斯的故事一样..

世间一切应该从远处观看才能感受它的美好~
要是太过接近...就会看到那不想看到的一幕幕~

事实..即使如此??!!
过于接近及了解..就会受伤~
0 Responses
abcs