妖怪炼成阵~淚の物语-有里知花

淚の物语-有里知花


How did I fall in love with you? (我怎么样才能和你相恋)

What can I do to make you smile?(我怎么样才能使你微笑)
I'm always here if you're thinking of (当你思念的时候我一直在这里)
The story of the tears from your eyes(这是你眼中的泪水故事)

もしも?い事がひとつかなうなら 如果愿望只有一个的话,
幸せくれた君にもう一度会いたい 那就是想再一次见到给了我幸福的你.

Can't you hear the voices of my heart?(你能够听到我的心跳吗)
I was staying here just want to see your happiness(我在这里只为了看到你幸福)

思い出も秘密も心にしまうよ 回忆和秘密都放在心里,
いつの日にか君とまた巡り逢いたい 想在某一天能再与你相见.

Can't you hear the voices of my heart?(你能够听到我的心跳吗)
I was staying here just want to see your happiness(我在这里只为了看到你幸福)

思い出も秘密も心にしまうよ 回忆和秘密都放在心里,
いつの日にか君とまた巡り逢いたい 想在某一天能再与你相见.
0 Responses
abcs